dnes je sobota,  18. november 2017,  meniny má Eugen,  počet dní do splnu: ,  dnes východ slnka: 07:03,  dnes západ slnka: 16:00
Kúpou trička s logom PetrovZdar.sk podporíte chod portálu PetrovZdar.sk

kniha návštev revíru

zobrazené 1-30 z 43 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
22. 5. 2016 (vodný tok, Banskobystrický kraj) chytil
Dvaja na pstruhových potokoch po jednom menšom potočákovi. Drvivá väčšina násady je už vyrajbaná, popri potokoch vyjazdené autostrády, pekné pstruhy z minuloročnej násady ktoré som ulovil a pustil na začiatku sezóny sú už pravdepodobne dávno zarezané.
3. 3. 2015 (Velké Vozokany, Nitriansky kraj) chytil
Pekná rybačka na feeder chytil som karasy, pleskáče, ploticu a tri kapríky.odkaz
8. 10. 2014 (Dunaj, Nitriansky kraj) chytil
Dňa 7.-9.októbra sme boli na Dunaji, chytili sme pekné pleskáče. mreny, podustvy a jedného 5kg. kapra.
19. 9. 2014 (Ružiná, Banskobystrický kraj) chytil
Dňa 16.-19.septembra sa uskutočnilo stretko PetrovZdar na ktorom sa zúčastnili josu, jomi, jan2, miki a hdodo na VN Ružiná. josu a jomi chytali na systém s krmítkom a zábery mali hneď po prvom nahodení chytili kapry 40-50 cm a pleskáče . jan2, miki, hdodo sme chytali na boilies a pelety no prvý záber sme mali až po 24 hodinách a tých záberov sme mali oveľa menej a kapre boli tiež len tak okolo 40-50cm.
12. 3. 2013 (Rohlík, Bratislava, Bratislavský kraj) chytil
Včera som bol ráno darovať krv a tak som získal v práci deň voľna, ktorý som využil účelnejšie ako len bohapusto pracoval :)\r\nHneď za nemocnicou – uprostred sídliska je schovaný malý 2,5ha rybníček, kde som sa na 1/2 dňa usadil a skúšal šťastie.\r\nHlavný spôsob lovu bola plávaná a vedľa som mal nahodený feeder, ktorý čakal na väčšiu rybku.\r\nRybky boli celkom pri chuti. Nalovil som cca 30ks plotíc rôznych veľkostí, jednoho podmierečného kapríka a zavesil som aj jednoho kúsok väčšieho kapríka, ktorého som ale poriadne nezasekol a 3m od brehu sa mi odvesil.\r\nPo brehu pobehoval aj člen RS - celkom fajn chlapík, trochu sme pokecali a prezradil, že táto voda je dnes už miestnymi dôchodcami vymlátená a že cca 100m vedľa sedí chlap, čo má 2 týždne povolenku a zapísaných už má 18 kapríkov práve z tejto vody ... tomu sa už naozaj hovorí mäsiar :(\r\nRS to ale skomentoval, že nedá sa nič robiť - chlap má na to nárok a nech ho kontroluje ako chce, nemá mu čo nájsť také, aby ho mohol od vody vykázať ... môže len moralizovať ...
6. 3. 2013 (Slepčany, Nitriansky kraj) chytil
Dnes sme boli zahájiť rybársku sezonu, chytili sme veľa pleskáčov a romanm aj jedného kapra 45 cm.
9. 2. 2013 (Rieka, Bratislavský kraj) chytil
Vcera to bola super rybacka na vzdory pocasiu a chladnej vode sme super zachytali cca 30 ks ryb cervenky pleskace a jalce okolo 50cm vsetko iba na plavak top nastrhou dnes bol rohlik.
3. 12. 2012 (Slepčany, Nitriansky kraj) chytil
Ahojte dnes to bola bieda asi 7 pleskáčov kapry nebrali ale aspon niečo som chytil po násade nič moc.
18. 3. 2012 (Malý Dunaj, Bratislavský kraj) chytil
...Konečne sa mi podarilo, napriek pracovnej zaneprázdnenosti, dostať sa k vode. Bol som na Malom Dunaji pod osadou Orechová Potôň-Lúka... Napriek silnejúcemu vetru sa zadarilo niekoľko pleskáčov, plotíc a belíc... Lovil som feedrom. Zábery boli ešte také jemné "zimné"... Objavil som však pekné miesto a určite sa tam v budúcnosti vrátim...a doporučujem aj ostatným. (v Blatnej Potôni-lúke doprava na koniec osady, potom cca 300 metrov po prašnej ceste k solárnej elektrárni... dovolím si tvrdiť, že na tomto mieste by bolo možné urobiť stretko.)
14. 3. 2012 (Slepčany, Nitriansky kraj) chytil
dnes slušná rybačka 4 ks. pleskáč a 3 ks. kapor 42,43,45 cm.
7. 3. 2012 (Štrkovisko Kalinkovo, Bratislavský kraj) chytil
Pekná zimná rybačka zamnou,ulovil na som feeder 9 zdravích kapríkov
4. 9. 2011 (VK, Nitriansky kraj) chytil
dnes som si bol zafeedrovat na VN Velke Kozmalovce ,61 nosalov vratenych vode
11. 8. 2011 (Dunaj, Nitriansky kraj) chytil
bol so 4 dni na Dunaji velmi stúpala voda, podarilo sa mi chytit aspon jedného kapra 60cm.vážil 4,10kg.a jedného pleskáča potešilo ma aj to.
2. 8. 2011 (Nemčinany, Nitriansky kraj) chytil
boli sme s Matusom a s kamarátom Jančim v Nemčinanoch nachytalisme sme pleskáče karase nejaké červenice a ostrieže žiadny kaprík ani sumec sa nechytil,ale celková rybačka bola dobrá.
31. 7. 2011 (..., Banskobystrický kraj) chytil
Ako moj kamaraát hovory stále ked sa dary, tak sa dary... bol som vonku v noci. Okolo 0:30 som mal záber na sumce,na nestastie zakvacilo do konáre,skúsali sme z clona vibrat ale nepodarilo. Okolo 3:15 neak podarilo ho vibrat von. 96 cm a 6 kg
23. 7. 2011 (Dunaj, Bratislavský kraj) chytil
Kedze počasie na víkend nehlásili nič moc a Dunaj stupal rozhodol som sa pre feeder na na šom veľtoku. Miesto bližie ne uvediem ale chytal som v rámci Bratislavy. Vysledkom boli tri sumce najvačši 80 cm , tri zubáče 40-45cm , pleskač 35-55cm +/- 12kusov´, kolok velký každý tretí náhod. Netreba sa bať vysokej a kalnej vody.
18. 6. 2011 (Laborec, Košický kraj) chytil
Dnes som zažil najkrajší zážitok môjho rybárskeho života. Na žltý tvister som chytil 62 cm mrenu. Na šnúru 0,17, doba zdolávania cca 8 minút. Ryba bola vrátená vode. Prajem to zažiť každému rybárovi.
10. 6. 2011 (štrkovisko Kalinkovo, Bratislavský kraj) chytil
Vybrali sme sa na dvojdňovku aj keď ešte nie v tom pravom slova zmysle, veď lov je povolený iba do 24.00. Štrkovisko má cca 6 ha. Nami vyskúšané miesto bolo obsadené, tak sme museli hľadať iné. Rozhodli sme sa pre miesto kde pred nami bola "jama" od 2 do 3,5 metra. Vo vzdialenosti asi 40 m bola zreteľná lavica široká asi 5 metrov a za ňou až po náprotivný breh "vaňa" s hĺbkou cca 1,5 metra v ktorej sa ukazovali ryby, ale je tam aj veľa prekážok. Lovili sme na 4 udice s montážami na panáčika. Skúšali sme 4 druhy gúľ - Hot Demon, Signal, SK 30 a Ultra Liver. Pop-up som použil 14 mm Instinct Factor. Tri udice išli pred lavicu do rôznych hĺbok a jedna letela "čo to dalo" k náprotivnému šachoru. Kŕmili sme v PVA pančuške a do krmiva , ktoré zvýšilo z predošlej feedrovačky sme zamiešali nasekané boilies a toto sme nastrieľali k montážam. Záber prišiel večer po deviatej z udice nahodenej k šachoru. Slušná jazda, ale po záseku bolo jasné, že to bude dorastenec. Po odmeraní mal 55 cm... Ráno sme vstávali čosi po tretej, aby o štvrtej boli udice vo vode. Tento krát k protiľahlému brehu leteli dve montáže. Mohli sme ostať iba do obeda (povinnosti volali) a tak aj balenie sme naplánovali na jedenástu. Okrem dvoch pípancov od udíc, tento krát spred lavice, sme však už nič nechytili. Mali sme však možnosť sledovať dvojicu tolstolobikov cca 120 cm a cez 30 kg, ktorí plávali kúsok od nás. Prilákala ich zrejme aróma mikropeliet, ktoré som ráno nastrelil k blízko nahodeným montážam... Aj napriek slabším výsledkom sme si užili pekné chvíle pri vode. Už teraz sa teším na ďalšie zážitky.
1. 6. 2011 (Dunaj, Nitriansky kraj) chytil
bol som dva dni na Dunaji a chytil som dva jalce okolo 40cm odhad nemeral som.
28. 5. 2011 (Panonsky les, Bratislavský kraj) chytil
Konecne sa pohli aj tie vacsie kusky... Najprv na silne dipovanu gulu Ultra liver od Tandem Baits kaprik 42 cm. Ale cez dost dotiahnutu baitrannerovu brzdu urobil taku jazdu, ze som myslel, ze bude raz taky.... A po zotmeni po nesmelom pipnuti prisiel padak a po zaseku bol tam - 74 cm, bojovny dunajak zobral panacika Hot demon s pop-up Signal.Joj, pookriala moja rybarska dusicka.... :o)
16. 5. 2011 (...., Banskobystrický kraj) chytil
Dnes sa podarilo 4 kus kapra a jeden pleskác. pekny den :))
15. 5. 2011 (Panónsky háj, Bratislavský kraj) chytil
Tak ako každy rybár, tak aj ja som bol na nedeľu "celý žeravý", ale viem, že pri vode zvykne byť nával a tak som ani nič konkrétne neplánoval. K tomu bolo ešte škaredé počasie a tak som si doma v pohode obývačkového kresla čítal. Okolo štvrtej poobede však dážď a vietor ustali a tak bolo rozhodnuté - ide sa k vode. V rýchlosti som čosi namiešal do malého vedierka, z chladničky vybral kostňáky a kukuricu a.... o piatej som už bol pri vode. Prekvapila ma kopa áut. išiel som na najbližšie voľné miesto a nahodil dve udice (feeder) Do ôsmej večer sa mi podarilo zdolať päť kapríkov (okolo 45 cm) a traja sa mi utrhli (nadväzec 0,14). Všetky ryby som vrátil vode a verím, že aj tí traja sa háčikov rýchlo zbavia (použil som len malé - veľkosť 10). Podľa toho, čo mi hovoril člen RS (chválim, že v takom období sú von) bol pri vodách zhon už od soboty večera... Nechápem, ale... Všetkým nám, ktrorým začala hlavná sezóna prajem veľa krásnych zážitkov od vody.
17. 4. 2011 (Dunaj nad Dobrohošťou (pod posledným jazom na starom toku), Bratislavský kraj) nič nechytil
Krásne počasie, primerané množstvo rybárov, žiadna aktivita rýb. Lovil som s feedrami. Mal som jeden brutálny záber (vyhodilo mi prut z vidličky), ale zásek išiel doprázdna. Tak, buď to bol len "prejazd" alebo malý háčik (mal som tam 14-tku). Moja polovička (mimochodom tiež rybárka) skúšala plavačku v zátoke, ale akoby sme malo nahodené v kyseline.... Opiekli sme slaninku a ... predsa sme čosi chytili.... bronz na pokožke :o) Užili sme si krásny deň.
10. 4. 2011 (Dunaj nad Dobrohošťou, Bratislavský kraj) chytil
Mrena 60 cm. Super súboj na nadväzci 0,08.
6. 4. 2011 (Dunaj, Nitriansky kraj) chytil
bolo nás 9.a chytili sme:1červenica,2jalce,2bolene 40-60cm.,1kapor67cm.,ryby boli vrátené do vody.
22. 11. 2010 (velké kozmálovce, Nitriansky kraj) nič nechytil
boli sme traja ani tuk
20. 11. 2010 (Záhorie, Bratislavský kraj) nič nechytil
prvy krat ziadna stuka...