dnes je nedeľa,  19. november 2017,  meniny má Alžbeta,  počet dní do splnu: ,  dnes východ slnka: 07:04,  dnes západ slnka: 15:59
Kúpou trička s logom PetrovZdar.sk podporíte chod portálu PetrovZdar.sk
C.B. ONE, s.r.o.

zážitky pri vode, príbehy

zobrazené 1-19 z 19 | najnovšie | novšie | staršie | najstaršie
autor: visage, pridané: 22.11.2013 18:02
    Poraď mi , čo mám dať aby mi nebrali :DDD  V terajších horúcich dňoch chodíme s kormoránom len na nočné lovy na Hrone . Dnes v noci som sa dobre pobavil na výroku kormorána :DDD . Večer sme rozbalili prúty a začali sme loviť , kormorán vsadil na kukuricu a ja som lovil na fúkan&ua ...
autor: hdodo, pridané: 4.8.2013 10:22
Chcel by som sa podeliť o zážitok ktorý sa nám stal aj s Igorom na Dunaji pri poslednej rybačke. Prišli sme k vode rozkŕmili sme si miesto a na druhý deň začala krásna rybačka kde nám nabehli amure. Ako to býva domáci rybári to hneď  zbadali a poobede sme tam už aj mali návštevu domáceho ryb&aa ...
autor: LOMI, pridané: 13.6.2012 14:26
30.10.1979 - poobede je futbal Československo - Anglicko.   Na dátumy nemal pamäť, no tento mu utkvel ako poznámka v počítači.   V ten deň stáva o piatej ráno, je tma. pripravuje si jedlo na rybačku, rýchlo raňajkuje. Čas beží ako sprintér stovku. Ešte kávu !   Manželka sa bud&iacut ...
autor: LOMI, pridané: 15.4.2012 15:17
Rybárske obchody boli v rokoch okolo 1965 len malé kamrlíky, taký bol aj výber potrieb a tovaru. Všetko iba z domácej výroby, väčšinou len základné veci. Keď dostali nejaký zaujímavejší produkt, na ten mali nárok iba známi - pod pultom. Niekedy vtedy pri návš ...
autor: LOMI, pridané: 15.4.2012 15:43
Stávalo sa často, že som chodil na ryby sám. Ťažko bolo zorganizovať partiu, alebo aspoň jedného z nich, vždy boli  prednejšie povinnosti, či už rodinné, alebo pracovné. Ešte tak na dve - tri hodiny áno, ale na poriadnu rybačku - pár dňovú akciu, bolo treba čakať. Hnevalo ma, prečo je to vždy na mne.   ...
autor: lunimus, pridané: 5.3.2012 20:48
Moje začiatky, alebo ako som takmer skončil
Konečne nadišiel ďen D, kedy sme si slávnostne zakúpili s deťmi povolenky a hurá na ryby – na moju prvú rybačku v živote. Lenže chýbala nám ešte posledná časť povinnej výbavy – podberák. Keďže deti majú v pondelok krúžky a tiež sa musia učiť, nebola najmenšia ...
autor: LOMI, pridané: 27.2.2012 12:19
Kamarát ma nedobrovoľne sklamal. Mali sme dohovorenú rybačku, muškárenie na Horehroní, kde som mal aj pracovné stretnutie, čo ma inšpirovalo k tomuto nápadu. Keď bolo všetko nachystané - zavolal mi, že pre rodinné udalosti nemôže so mnou isť, čo ma nepotešilo.  Keď sa naladím, už ...
autor: LOMI, pridané: 11.2.2012 17:24
                        Ááách , prečo sa mi tak ťažko vstáva , už je skoro sedem a ja som chcel o piatej isť na ryby. Rýchlo raňajkujem , stravu na deň mám pripravenú , udice a potreby v aute tiež , môžem vyraziť. Za hodinu som na mieste. &nb ...
autor: LOMI, pridané: 31.1.2012 20:21
            Dvanásť rokov po druhej svetovej vojne,mali ľudia veľa starostí,čo si obliecť,čo na večeru.              Boli aj takí, ktorí si prilepšili  - rybári . Vtedy boli len bambusové udice , no , niektorí m ...
autor: LOMI, pridané: 11.2.2012 22:44
Tento príbeh je spomienka z "minulého" storočia , no zabudnúť sa nedá.   " Jóžin z bažin"  , tak sme volali mladšieho priateľa zo Žitného ostrova, volá - LOMI - poďme na ryby! Mám požičanú pramicu , prelozíme ramená okolo Trstenej, uvidíš , budú & ...
autor: LOMI, pridané: 12.5.2012 21:28
Bola polovica októbra krásne počasie - babie leto.Najvyšší čas urobiť poriadny rybársky "ťah" .   Štyria kamaráti , kolegovia , rybári.Začali sme plánovať rybačku na Dunaji v Kľúčovci.Každý dostal úlohu , čo má kúpiť , čo priniesť z vlastných materi&aacut ...
autor: jano, pridané: 26.4.2011 13:24
  ....Sľúbil som, tak píšem. Úsmevný príbeh, ale tí, ktorí máte skúseností s touto riekou pomenej, vezmite si z neho ponaučenie...   Vo štvrtok som ledva čakal, aby „odbila“ 14. hodina. Konečne sa dostanem na dlhšiu rybačku a Dunaj. Zvykol som chodiť na niekoľko ...
autor: lacko55, pridané: 12.4.2011 18:46
Hlavatý Jeden krásny podvečer som sa rozhodol, že pôjdem na noc na ryby každý z rodiny namietal,ale ja som sa nedal odradiťa išiel som si za svojím. Pobalil som si náčinie nejaké to jedlo aby som sa veľmi nenudil, všetko naložil do auta a vybral som sa na Hornád kde poznám nadherné zákutia. K jedn&eacu ...
autor: jomi, pridané: 2.2.2011 22:21
             Bolo to na konci leta 2007, skôr začiatkom jesene, na miestnej VN,  kaprovej vode. Práve pre opravu na hrádzi a turbíne vypustili vodu. Robia to asi každých 10 rokov. Spustili štyri metre. Brehy boli na niektorých miestach ešte bahnisté a voda bola po dažďoch ako biela k ...
Rieka Revúca – ako to bolo, keď ešte nijak nebolo...
Rieka Revúca – ako to bolo, keď ešte nijak nebolo...   Za svoj rybársky život som prechytal množstvo riek, no ani jedna z nich mi neprirástla k srdcu tak, ako Revúca. Nie, nie je to vďaka jej rybnatosti – i keď posledné roky to je, bohužiaľ, veľká bieda. S neustále narastajúcim počtom ...
autor: visage, pridané: 9.1.2011 19:02
Ako som prišiel o špz
DUNAJ je moja srdcová záležitosť ,takže tam chodievam velmi často .Raz sme sa na jesen s bratrancom vydali na rybačku  hoci bol stav Dunaja asi 270 cm .Išli sme na sútok Dunaj-Ipeľ.Ked sme tam dorazili hladina bola už skoro pri plošine ,kto to tam pozna vie o čom hovorim.Tak sme sa rozložili a chytali . Ale voda stale stupala a stale sme sa museli p ...
autor: visage, pridané: 16.11.2010 20:16
V nedelu ráno 15.11.2010 som sa s kolegom vydal na rybačku na Dunaj.Prišli sme ešte za tmy a pár domácich rybárov tam už bolo rozložených tak sme si vybrali volné fleky a začali chytať.Počasie hlásili okolo + 18°C  a tak sme tušili že bude rybárov vela .Už od siedmej sme napočítali 26 udíc ...
autor: gamo, pridané: 16.11.2010 20:02
Stretnutie
p { margin-bottom: 0.21cm; } p { margin-bottom: 0.21cm; } Tak to už býva – keď raz niekde zbadám slušného potočáka, chodím „unavovať šťastie“ tak často, ako sa len dá. Aj uplynulé leto. V jeden slnečný deň som zbadal pod kriakmi statného, hádam aj cez šesťdesiat centimetrov&eacut ...